Α. Τσενικλίδου |
Δυναμική Παραγωγή και Βελτιστοποίηση Εμπειρίας Χρήστη σε Ψηφιακά Παιχνίδια |
School of Electrical and Computer Engineering, National Technical University of Athens |
ABSTRACT
|
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκέντρωση και μελέτη συστημάτων και μεθοδολογιών που ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό ενός βιντεοπαιχνιδιού με στόχο την προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε παίκτη. Για να γίνει κατανοητή η σημασία και ο ρόλος τέτοιων συστημάτων, μελετάται στην αρχή της διπλωματικής η έννοια της ροής στα παιχνίδια, τα χαρακτηριστικά της και το πώς αυτή επιτυγχάνεται. Τα συστήματα που παρουσιάζονται εστιάζουν στον έλεγχο και στην προσαρμογή της δυσκολίας στο παιχνίδι με δυναμικό τρόπο (παθητικά και ενεργητικά) καθώς και στην δημιουργία περιεχομένου για τα παιχνίδια χρησιμοποιώντας αλγόριθμους. Για κάθε προσέγγιση δίνονται παράλληλα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους, σχετικοί προβληματισμοί και χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής. Τέλος, αναπτύσσονται οι μέθοδοι που ακολουθούνται για την αξιολόγηση και αναθεώρηση της εμπειρίας και του περιεχομένου σε ένα παιχνίδι. Βασισμένη στην θεωρία που συγκεντρώθηκε και με σκοπό την περαιτέρω έρευνα γύρω από την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, ακολουθεί η σχεδιαστική ανάλυση ενός παιχνιδιού τύπου ατελείωτου δρομέα που εφαρμόζει και προσαρμόζει τα σχετικά συστήματα. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον unity με επίκεντρο τη θεωρία της ροής στα παιχνίδια.
|
09 October , 2015 |
Α. Τσενικλίδου, "Δυναμική Παραγωγή και Βελτιστοποίηση Εμπειρίας Χρήστη σε Ψηφιακά Παιχνίδια", School of Electrical and Computer Engineering, National Technical University of Athens |
[ PDF] [
BibTex] [
Print] [
Back] |