Ζητείται η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού (και το σχετικό Game Design Document) που να ενσωματώνει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Τετράγωνη πίστα μεγέθους 25x25 στην οποία βρίσκονται (στις γωνίες) 2 πράσινοι και 2 κόκκινοι Πύργοι (κύβοι μεγέθους 5, τοποθετημένοι αντιδιαμετρικά)
- Ο χρήστης μπορεί να δημιουργεί δύο είδη «χαρακτήρων» (με χρώματα αντίστοιχα των Πύργων) με το ποντίκι – το είδος επιλέγεται από σχετικά εικονίδια στην οθόνη
- Οι χαρακτήρες πρέπει να δημιουργούνται μόνο σε θέσεις της πίστας που αντιστοιχούν σε ζυγές συντεταγμένες
- Το Είδος 1 πλησιάζει αυτόματα τον πλησιέστερο Πύργο, ενώ το Είδος 2 πλησιάζει τον πλησιέστερο Πύργο του ίδιου χρώματος
- Μόλις οι χαρακτήρες φτάσουν τον Πύργο εξαφανίζονται
- Το παιχνίδι τελειώνει όταν εξαφανιστούν τουλάχιστον 10 χαρακτήρες από κάθε Είδος σε κάθε Πύργο - οι αριθμοί που αντιστοιχούν σε κάθε Πύργο εμφανίζονται στην οθόνη
- Στη μέση της πίστας υπάρχει εμπόδιο διάστασης 10x10 – οι χαρακτήρες πρέπει να μπορούν να παρακάμψουν το εμπόδιο κυλώντας πάνω στην πίστα και να φτάσουν στον «σωστό» Πύργο
|